środa, 25 maja 2016

Najnowsza zdobycz - biedronkowa promocja


Parę dni temu opublikowałam informację o promocji w Biedronce, która obejmowała książki i kolorowani. Zauważyłam, że wielu z Was się to spodobało i postanowiliście skorzystać z tej okazji.

Chciałabym abyście się pochwalili co udał się Wam upolować na tej promocji.

Ja właśnie dzisiaj zainwestowałam w klasykę, o której myślałam już od jakiegoś czasu. Wprawdzie wolę czytać ebooki, ale książka papierowa od czasu do czasu to miła odmiana (szczególnie gdy jest taka ładna).





8 komentarzy :

  1. Upolowałam jedynie "Perswazje" Jane Austen. Wielka szkoda, że nie było egzemplarzy w twardej oprawie, bo bardziej pasowałyby do mojej kolekcji :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki w twardej oprawie są rzeczywiści ładniejsze, ale cena bywa dużo wyższa więc ja jednak preferują miękką okładkę :P

      Usuń
  2. Ja zamierzam jutro iść do Biedry :) Na pewno coś upoluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiesz się, bo np. u mnie w Biedronce niewiele już zostało...

      Usuń
  3. W "Świecie Książki" są książeczki z tej serii bodajże za 8,99. Prawie już kupiłam ale jednak wahając się nie wzięłam niczego. Daj znać jak wrażenia po książce a może się po Nią wrócę :)

    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie książka się podoba. To nie jest typowa powieść. Jest to raczej zbiór anegdot i opowiadań o życiu w małym, XIX-wiecznym miasteczku, które nie zostało jeszcze skażone przez postęp cywilizacyjny. Jest to świat, którym rządzą konwenanse. Książkę czyta się szybko i wyjątkowo dobrze. Jeśli lubisz Jane Austen lub siostry Bronte to ta książka na pewno Ci się spodoba.

      Usuń
  4. Ja co prawda nie kupiłam w Biedronce żadnej pozycji, ale to tylko dlatego, że w tym miesiącu już 5 nowych dołączyło do mojego zboru :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ranktrackr.net