czwartek, 19 maja 2016

Targi i promocje nawet do -70%


Okazuje się, że nie tylko osoby wybierające się na targi do Warszawy będą mogły kupić książki i ebooki z dużą zniżką. Księgarnie internetowe przygotowały promocje na pocieszenie dla tych, którzy na targach być nie mogą. Poniżej zamieszczam linki moich ulubionych księgarni.

Empik.com

 Empik.com - promocja na książki


EbookPoint.pl

 ebookpoint.pl - promocja

Woblink.com

 woblink.com - noc promocji

 woblink.com - promocja

 woblink.com - promocja 19-29.05.2016


Zaglądajcie też na virtualo.pl i publio.pl .

Doskonałe podsumowanie wszystkich zniżek znajdziecie na stronie UpolujEbooka.pl

 UpolujEbooka.pl - promocje na ebooki w pigułce

2 komentarze :

  1. No oczywiście jak to zwykle bywa za daleko mi na Targi! :c
    Chętnie bym skorzystała z promocji ale w tym miesiącu wyczerpałam już swój nakład :d

    Pozdrawiam
    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak często mam. Omijają mnie najlepsze promocje, a na następne trzeba trochę poczekać.

      Pozdrawiam

      Usuń

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ranktrackr.net