środa, 18 stycznia 2017

Wznawiam pisanie bloga

Witajcie. Dawno nie pisałam. W sumie od lipca. Niestety zabrakło mi czasu i sił. Dlatego musiałam zawiesić prowadzenie bloga za co należą się Wam przeprosiny. Teraz jednak powracam.

Bardzo tęskniłam za moim blogiem i dlatego nigdy nie napisałam, że go zamykam. Miałam sporo czasu do namysłu. Znalezienie kompromisu między marzeniami, a rzeczywistością nie było łatwe. Ostatecznie postanowiłam publikować mniej recenzji i zrezygnować z informacji o promocjach. Nie wiem jeszcze, czy będę w stanie tworzyć zestawienia premier... Czas pokaże :)

Nie wiem jak Wy, książkowe blogerki, godzicie pracę zawodową na pełny etat i wszystkie domowe obowiązki z aktywnym blogowaniem. Jeśli macie na to jakiś sposób, to może powiedzcie, jak to robicie. Chętnie nauczę się od Was czegoś nowego. Jestem początkująca blogerką i wielu rzeczy jeszcze nie wiem o pisaniu bloga.

Już jutro nowa recenzja. Zapraszam do czytania i komentowania.

Pozdrawiam.
Kasia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ranktrackr.net