piątek, 24 marca 2017

Jakie książki czytać wiosną - 5 propozycji



Cześć kochani. Wreszcie nadeszła wiosna nie tylko w kalendarzu, ale również w pogodzie. W Trójmieście ciepło i słonecznie, aż się nie chce iść do pracy. Pomyślała, że zaproponuję kilka wiosennych propozycji do czytania. Jeszcze nie wiem, co wybiorę dla siebie, ale mam nadzieję, że moje pomysły Was zainspirują.


1. Pakiet "Magia sprzątania" i "Tokimeki"

Jakie książki czytać wiosną - 5 propozycji

Wiosna to okres porządków. Te książki na pewno Wam pomogą i sprawią, że sprzątanie będzie przyjemniejsze i prostsze.

2. "Magia olewania"

Jakie książki czytać wiosną - 5 propozycji

Po sprzątaniu przestrzeni wokół nas, pora na uporządkowanie swojego życia. Wiosna dodaje energii i sprawia, że łatwiej nam się zmienić. Warto też trochę sobie odpuścić i zacząć się cieszyć urokami życia i pięknem otoczenia.

3. "Dziennik Bridget Jones" i wszystkie kontynuacje

Jakie książki czytać wiosną - 5 propozycji

Trochę rozrywki w dobrym wydaniu. Nie czytałam, ale zamierzam i to już niedługo. Mam nadzieję, że się ne zawiodę.

4. "Niebezpieczne związki"


Wiosna zawsze kojarzy mi się z miłością, więc ta opowieść będzie idealna. Poza tym dawno nie czytałam klasyki i chcę to jak najszybciej nadrobić.

5. "Lekcje francuskiego"


Kolejna dawka romantyzmu. Tym razem we francuskim wydaniu. Może przy okazji ktoś zapragnie nauczyć tego pięknego języka?



To są moje wiosenne propozycje. A jakie są wasze? Czy już wiecie, co będziecie czytać przez najbliższe tygodnie? Zapraszam do komentowania.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ranktrackr.net