sobota, 15 kwietnia 2017

Jak połączyć przyjemne z pożytecznym? - nauka angielskiego z Wydawnictwem [ze słownikiem]



Jak zapewne wiecie niedawno wygrałam konkurs organizowany przez KobiecePorady.pl oraz Wydawnictwo [ze słownikiem]. Książki są u mnie już od paru dni i najwyższa pora żebym podzieliła się moją opinią na ich temat.

O wydawnictwie

Wydawnictwo[ze słownikiem] ma nietuzinkową ofertę. Ich książki są wydawane w oryginale. Dla ułatwienia każda książka ma 2 słowniki angielsko-polskie: jeden z najczęściej powtarzającymi się słowami, a drugi ze wszystkimi trudnymi słówkami. W ten sposób zawsze w szybki sposób możemy pomóc swej pamięci lub nauczyć się czegoś nowego.

O książkach

Książki są pięknie wydane. Ich cechą wspólną jest szata graficzna. Okładki są białe z czarnymi napisami i oczywiście z kolorowym logo [ze słownikiem]. Okładki są miękkie, ale to w niczym nie przeszkadza i nie ujmuje im uroku. Bardzo lubię tak estetycznie wydane książki. Wystarczy jedno spojrzenie i już wiem na jaki tytuł patrzę. W takich okładkach można się zakochać.




A jakie jest wnętrze? Mile mnie ono zaskoczyło. Przejrzyste podobnie jak okładka ułatwia czytanie. Czcionka angielskiego tekstu jest duża i wyraźna. Dla mnie jest to zawsze duży atut, ponieważ nie lubię męczyć wzroku. I tak już muszę nosić okulary. Wszystkie trudne słowa są pogrubione i przetłumaczone na marginesie. Cudowne ułatwienie. Pamiętam „Tajemniczy ogród”, który kiedyś dostałam… Nie miał przetłumaczonych słówek i ciągle musiałam wertować słownik. To było strasznie męczące i zniechęcające.



Książki, które otrzymałam od wydawnictwa to:
Więcej o nich w następnych postach.



Obie książki są na poziomie B1/B2. W ofercie są książki dla wszystkich poziomów zaawansowania. Wybór tytułów jest duży. Podzielono je na kilka działów:
  • Literature & fiction – kolor niebieski
  • Children’s books – kolor zielony
  • Mystery, thriller & suspense – kolor brązowy
  • SF & fantasy – kolor fuksja
  • Romance – kolor czerwony
  • Erotica – kolor różowy

Pełna oferta dostępna na stronie Wydawnictwa [ze słownikiem]. Polecam.



Za książki dziękuję Wydawnictwu [ze słownikiem] :)


 [ze słownikiem]



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...