poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Nowinki na blogu - wygrałam konkurs :)





Cześć kochani. Dziś przychodzę z radosną wiadomością. Jak wiecie Ebookowe recenzje współpracują z portalem KobiecePorady.pl. Wraz z wydawnictwem [ze słownikiem] ok miesiąc temu ogłosili konkurs: Akcja "Publikujesz - zyskujesz", czyli nagradzamy za aktywność. Okazało się, że zajęłam 1. miejsce i wygrałam 2 książki  :)

Książki, które do mnie przyjdą to "Opowieść wigilijna" i "Przygody Sherlocka Holmsa". Już się nie mogę doczekać.

 KobiecePorady.pl


 Wydawnictwo [ze słownikiem]



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ranktrackr.net