poniedziałek, 20 czerwca 2016

„Arabeski. Kolorowanki antystresowe” – wyd. Burda Publishing Polska



Chcę się z Wami podzielić moimi nowymi nabytkami. Ostatnio kupiłam 2 nowe kolorowanki. W tym poście pokażę Wam pierwszą z nich – druga w już niedługo (link tutaj).


„Arabeski” to kolorowanka z dużą ilością drobnych wzorów. Kontury poszczególnych kształtów są malowane cienkimi liniami, co zapewnia dużą przejrzystość. Motywy kwiatowe i roślinne i geometryczne są skomponowane w fantazyjne wzory, które bardzo przyjemnie się koloruje. Takich kompozycji jest aż 80.


Poniżej prezentacja kilka pięknych kolorowanek z tego zbioru.











Jak Wam się podobają? Co o nich myślicie?

12 komentarzy :

  1. Czyli z rodzaju tych antystresowych ale zdecydowanie trudniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się spodobały, ze nawet nie pomyślałam o poziomie trudności :P

      Usuń
  2. Doskonale nadają się na stres :) Czasem by mi się taka przydała ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czas na zakupy ;) W Empiku są niektóre na Wakacyjnej wyprzedaży.

      Pozdrawiam.
      Kasia

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.

      Kasia

      Usuń
  4. sliczne wzory! z checia bym je pokolorowala. dobry zakup! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jestem zachwycona tymi kolorowankami. Wprost nie mogę oderwać od nich wzroku :)

      Kasia

      Usuń
  5. Mam już u siebie kilka kolorowanek, ale ta jest całkiem inna i zdecydowanie pozytywnie się wyróżnia. Z chęcią pokoloruję kilka obrazków :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mas rację, jest zupełnie inna. To chyba dlatego tak bardzo mi się spodobała.

      Kasia

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. 80 kolorowanek to dłuuugie godziny przyjemności. Żebym jeszcze miała więcej wolnego czasu....

      Kasia

      Usuń

Witaj czytelniku! Skoro tutaj dotarłeś, będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mych przemyśleń o książkach. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...